Lowongan Customer Care Centre-PT Autonics Indonesia

Customer Care Centre-PT Autonics Indonesia

Jakarta Raya | Ditayangkan: 14-July-2017 | Tutup pada 13-August-2017

Syarat & Ketentuan lowongan Customer Care Centre-PT Autonics Indonesia

Sebelum Anda melamar lowongan Customer Care Centre-PT Autonics Indonesia terbaru ini atau menekan tombol Lamar di JOBSTREET, Anda harus mengerti dan menjalankan setiap ketentuan dari situs kami (pengelola loker.akademitelkom.ac.id) berikut:

  • Iklan lowongan kerja ini hasil SHARE GRATIS dari web jobstreet.co.id, kami tidak akan pernah meminta biaya baik secara langsung maupun melalui perusahaan bersangkutan.
  • Iklan lowongan kerja ini dibuat oleh PT Autonics Indonesia , kami tidak mengubah / menambahkan / memvalidasi setiap lowongan kerja secara langsung.
  • Segala transaksi yang terjadi saat Anda melamar dalam iklan Customer Care Centre-PT Autonics Indonesia di luar tanggung jawab kami.
  • Di situs kami ini terdapat link, berupa banner maupun text, ke situs lain. Kami tidak betanggungjawab atas isi dan akibat yang ditimbulkan dari situs-situs tersebut

1996-2000
Since 1996 ESTABLISHMENT
In the time of potential and economical turn all in Indonesia. Autonics foresaw market potential and opened the first overseas office in Jakarta Indonesia
2001 – 2009
Expansion
During this time, Autonics sales office was incorporated and gained market share by building on sales agency networks, establishing A/S system and enlarging customers base
2010-2012
Reinforcement
In this periode, Autonics Indonesia carried out a comprehensive agendas of preparation towards the future. Those agendas include : reinforcement of corporate organization, expansion of sales network , providing exhibitions, seminars and technical support and improving stock management.
2013 –
(Preparation for the 2nd Take off) Leap Up
In this period, Autonics Indonesia expects the relocation of corporate office to a new company-owned building and the establishment of new data system will become the foothold for the company to take off for the second time in terms of revitalizing sales and marketing operations
 

  • Handle costumer request ( product information, agent and distributor information, and communicate with costumer for progress, ensure costumer request already in process)
  • Handle costumer complaint (product complaint, After sales service)
  • Cooperate with related division for handle request and complaint from costumer
  • Provide daily report about task performed
  • Handle incoming and outgoing calls professionally
  • Prepare data that must be called
  • Call or SMS happy birthday to customer
  • Update customer database and maintain existing customer data
 
Requirements :
 
  • Maximum 25 years old
  • Expert in related fields
  • Hold minimum Diploma degree from any major( Public relation degree will be advantage)
  • Having good leadership skill and good in teamwork as well
  • Computer Literate (Ms. word, Ms. Excel, Ms. Power point, and Internet)
  • Having good Management system skill
  • Active and communicative skill
  • Fluent in English both writing and speaking (Minimum Passive)
  • High motivation, good attitude, and willing to work underpressure
  • Willing to sign training contract
  • Cadidates needed : 1 person
 

Autonics provides the global standard compliant products to more than 100 countries worldwide, through 11 overseas operations and numerous worldwide distributors. Autonics’ first priority of management has been global marketing, and it will be continued until Autonics brand is spread to the every corner of the world.

ALAMAT : PT Autonics Indonesia
Jalan Dewi Sartika No 171 Cawang Jakarta Timur


274 1057768

Aplikasi Angka Terbilangs 16822 dalam berbagai bahasa | Aplikasi Nilai Bitcoin 16822 dalam rupiah |Aplikasi SHA-1 (Secure Hash Algorithm 1) dari 16822 | Aplikasi Text to MD5 untuk nilai 16822 | Aplikasi Password Rating Hash dalam bentuk 16822

Apakah lowongan Customer Care Centre-PT Autonics Indonesia jujur (bukan penipuan)?

Untuk mengecek apakah lowongan yang ditawarkan oleh PT Autonics Indonesia adalah asli (bukan palsu) berikut beberapa tipsnya:
  • Pastikan bahwa PT Autonics Indonesia adalah salah satu perusahaan kredibel dan terpercaya. Silakan mengecek di Google apakah perusahaan itu benar-benar ada. Cek juga review yang mungkin pernah tersedia dari karyawan PT Autonics Indonesia .
  • Berhati-hatilah dengan perusahaan yang hanya menggunakan SMS (termasuk aplikasi seperti whatsapp atau telegram) atau alamat email publik/gratisan (seperti @gmail atau @yahoo.com) sebagai media berkomunikasi. Perusahaan yang asli dan jujur biasanya akan menggunakan alamat email domain web perusahaan atau telepon kantor.
  • Jika Anda dimintai uang untuk alasan apapun, sebaiknya Anda tidak menghiraukan lowongan tersebut. Beberapa alasan yang digunakan adalah biaya formulir/surat perjanjian, biaya materai, biaya seragam, dan biaya training (pelatihan).
  • Pastikan bahwa lowongan yang Anda incar sesuai dengan judul dari lowongan ini, yaitu Customer Care Centre-PT Autonics Indonesia . Pastikan Anda tidak menjadi member MLM yang tidak jelas atau bisnis investasi yang mencurigakan.

Industri

Do not Panic. No System is Safe. No Damage given to your Website. Please patch your System. The ACTION is not a crime and sin, it is just to show your website vulnerability and spread our ideological messages !

Kategori Lowongan Kerja